dinsdag 1 april 2014

Carpe diem; pluk de dag.

Carpe diem; pluk de dag.

Vandaag 55,15 km. in 6 uur!
Een nieuw PR. Dat had ik niet gedacht toen ik vanochtend opstond (wel gedroomd/gehoopt/eraan gedacht, als optie).
Er stond een lange duurloop op het programma en ik dacht: Wat doe ik, een gemiddelde marathon (met gemidd. 9,2 km/u) of een snelle 6uurs (met gemidd. 9,2 km/u), sowieso in RunWalk (R/W= globaal 17/3). Of een hele langzame marathon/6uurs (met gemidd. 8,4 km/u).

Het eerste uur ging langzaam, daarna ging het wat sneller. Ik besloot aan het eind van het 4e uur en bij de M-afstand te evalueren hoe het liep. Indien 'goed' dan doorlopen en de 6 uur volmaken, zolang het maar gemakkelijk gaat. Indien 'niet goed' dan stoppen bij de marathon.
Mooie tussenstand: 42,2 km in 4:35, dus ik gaf mezelf het groene licht om de 6 uur vol te maken.
Et voila, c'est ca et c'est tout.
Meer niet. (maar ik vind het heel wat).

De Garmin-gegevens en route staan hier.

Tot zo ver.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten