maandag 24 maart 2014

Billy went to Breukelen (II) en meer

Donderdag 20-03 en vrijdag 21-03 liep ik weer een zware dubbeldekker:
in 2 dagen 100 kilometer, (RunWalk).

Dag 1 liep ik van Berkel naar Breukelen: 58,1 km. in 7:16:55. Dat is sneller dan de twee keren daarvoor. Deze keer heb ik onderweg maar een paar foto's gemaakt. Daardoor had ik niet zo veel oponthoud. Bovendien had ik voornamelijk wind mee en was de temperatuur heel goed. 'n Makkie dus, in vergelijking met februari vorig jaar. Toen was het winters-guur (zie blog).

De Garmin-gegevens en route dag 1 staan hier.

De foto's staan op Picasa hieronder.

Dag 2 liep ik een marathonafstand hier in de regio: 42,2 km. in 4:56:37. De eerste 3-4 uur ging het met 9 km/u. Het laatste uur zat ik er helemaal doorheen en heb ik veel gewandeld.

De Garmin-gegevens en route dag 2 staan hier.

Medio april loop ik het hele stuk Berkel-Naarden (voor de 2e keer). En de 24 uurs van Steenbergen komt ook al steeds dichterbij: in mei. Deze dubbeldekker was weer een mooie training voor beide.
Tot zo ver maar weer. Dank voor je aandacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten