vrijdag 7 maart 2014

6 uur of 50 km. (en een klein beetje meer)

Woensdag 05-03 en donderdag 06-03-2014 liep ik achtereenvolgens een 50 km. en een 6uurs: een zware trainings-dubbeldekker, i.v.m. de 24 uur van Steenbergen, waar ik medio mei 24 uur aan de slag ga...
Ik wilde nu 2 maal een 6uurs van 50,nogwat km. lopen maar de eerste dag ging wat langzamer dan gedacht (doordat ik onderweg foto's maakte). Dus stelde ik het doel wat bij: tenminste 6 uur en tenminste 50 km.

Dag 1.

Mooie dag geweest, ook mooi begonnen.
Trainingsrondje (o.a. langs het Rijn-Schiekanaal) van 50 km., 6:13 uur erover gedaan, traag maar gestaag. Tevens 2 dozen dadels in Delft gekocht (ik kwam toch langs de Turkse winkel, mooi meegenomen).

De Garmin-gegevens en route dag 1 staan hier.

Foto'svan onderweg.

Dag 2.

Nog een keer km's maken, nu in de buurt van huis en met lichte bepakking. Ik kwam op 50,75 km. in 6 uur. Dat is 750 meter meer in 13 minuten minder tijd dan de dag ervoor. Topprestatie voor mij (de 2 dagen bijelkaar).
En ook deze dag twee boodschapjes in Delft gedaan: thee (bij Simon Levelt) en Turkse koffie (bij de Turk, en toen ik daar toch was ook maar weer baklava) gekocht.

De Garmin-gegevens en route dag 2 staan hier.

Tot zo ver maar weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten