vrijdag 31 januari 2014

Goudse stroopwafel-loop en oliebollen-marathon (dubbeldekker).

Woensdag 29-01 en donderdag 30-01-2014 liep ik achtereenvolgens een 6uurs en een marathon: een zware dubbeldekker.

Dag 1.
Stroopwafels gekocht in Gouda. Ik had ze ook hier op de markt kunnen kopen maar wat je van ver haalt is lekkerder. Bovendien heb ik niet de kortste weg genomen maar een omweggetje. Na totaal 50,45 km. in 6 uur lopen weer thuis. M'n 22e ultra: 'n 6uurs-RunWalk: afwisselend 12 min. rennen, 3 min. wandelen (in principe). Via Moerkapelle-Waddinxveen-Gouda-Gouderak-Moordrecht-Zevenhuizen.
Het weer: sterke oostenwind en koud.
Het was een mooie dag en ik ben dik tevreden.

De Garmin-gegevens en route dag 1 staan hier.

En hier een paar foto's van onderweg.

Dag 2.
Ik wilde nog een marathonafstand toevoegen en was van plan het nu ook rustig aan te doen, dezelfde strategie als de dag ervoor: een RunWalk. Uitstappen als het niet meer ging en met de metro terug naar huis was een optie die ik openliet.
Het ging echter verrassend goed (en dat na de dag ervoor), hoewel in het begin wat strammetjes. Het waaide bovendien niet meer zo hard.
Op de hoek Heemraadssingel-Vierambachtsstraat zag ik de oliebollenkraam en besloot er een paar oliebollen te kopen, als beloning als ik thuis kwam, want ik had inmiddels al besloten de gehele marathonafstand te lopen.
Ik was inmiddels iets sneller aan het lopen, dus dat ging zeker goedkomen.
En de oliebollen smaakten na thuiskomst voortreffelijk.

Garmin-gegevens en route dag 2.

Dik tevreden met deze dubbeldekker. Nog nooit zoveel bij elkaar gelopen in 2 runs in 2 opeenvolgende dagen: totaal 92,65 km.
Op naar een 6uurs-dubbeldekker, richting 100 kilometer, ergens begin maart.

Tot zo ver maar weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten