woensdag 9 april 2014

Leidse-kaas-loop (2).

Vandaag stond er weer een lange duurloop op het schema. Ik ben naar Leiden heen en weer geweest, ongeveer 46 km.; als je het langzaam aan doet met ongeveer 8 km/u. is het een 6uurs-loop. Mooi als training; daar kan je je niet stuk op lopen. Bovendien kwam ik met kaas terug (was de bedoeling). De laatste paar uur ging het lopen wel wat langzamer door vermoeidheid. Toen ik weer thuis bij de schuurdeur terug was had ik nog 8 minuten over. Die heb ik nog uitgelopen tot de 6-uur vol was (totale afstand: 47,69 km). Nu minder moe dan de snelle 6uurs van vorige week.

De Garmin-gegevens en route staan hier.

Hieronder nog een paar foto's.

1) Kaaswinkel aan de Lange Mare.


2) bij Zoeterwoude.


3) bij Zoeterwoude.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten