maandag 30 december 2013

6 uur lopen (4e keer).

Het is me dan toch nog op de valreep gelukt:
gisteren, zondag 29 december, een 6uurs gelopen, hier in de regio. 54,70 km. in 6 uur.
Dat is na de P.R. op/bij de Spijkenisse-Spark Marathon van 2 weken geleden weer een P.R. waar ik dik tevreden mee ben.
Maar: toch niet gelijkmatig/vlak gelopen (was wel de bedoeling). Dat is dan een verbeterpunt voor in de toekomst, en wie weet kom ik daar weer verder mee.

Gegevens/route van mijn Garmin-horloge: Klik hier.

Naschrift:
Daags na deze 6 uurs (maandag) nog eens 23 km. toegevoegd. Dinsdag had ik ook nog eens 23 km. willen toevoegen (= zou totaal 100 km. in 3 dagen zijn, zou mooi zijn) maar het leek me uiteindelijk niet verstandig i.v.m. de (zware) Den Haag Strandmarathon van 12 januari, die is al binnen 2 weken. Ik heb wat tijd voor herstel nodig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten