maandag 16 april 2012

Training weer opgepakt.

Na 13 weken absolute rust i.v.m. mijn hielspoor heb ik de training weer opgepakt: vanaf 30 januari (week 5) loop ik weer regelmatig en heb ik mijn weektotaal geleidelijk opgebouwd: 15,8 km.; 18 km.; 28,5 km.; 43,3 km.; 51,1 km.; 64,2 km.; 48,1 km.; 58,6 km.; 64,6 km.; 54,3 km. en tenslotte deze (afgelopen) week (15): 105 km.
Ik ben nog niet geheel blessurevrij maar het is ‘hanteerbaar’. Regelmatig koel ik mijn linker voet met ijs.

De eerste marathon staat ook al weer in de agenda: als alles goed blijft gaan omstreeks 11 mei. Daarna in juni de volgende. Als die allebei goed uitpakken staat er ergens in juli een 6-uurs loop van zo’n 54 km. en eind augustus een 40-miler (64 km) in de agenda. In de eerste week van oktober heb ik de lange loop van zo’n 80 km. naar ’t Gooi gepland, met een stevige slag om de arm (het kan ook volgend voorjaar worden.) Het zal een hele tour worden. Fysiek, mentaal en qua planning m.b.t. eten en drinken (alles zelf meenemen en/of kopen onderweg.

Tot zo ver deze planning.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten