maandag 23 april 2012

Rondje Euromast + extra + extra = Marathon

Gisteren (zondag 22-4) weer eens een marathon gelopen, mijn 11e inmiddels. Eerder dan ik aanvankelijk had gedacht te doen. Ik had er gewoon weer zin in.
Route als vanouds: Schie, Maas, Euromast, enz. enz. Klik hier voor de route.

42,2 km. in 4uur35minuten(26sec); gemiddeld 9,19 km/uur, een rustig tempo.
Ik had er bovendien een zgn. RunWalk van gemaakt: in ieder uur 3-5 minuten gewandeld. Dat is me goed bevallen.

Het weer was goed, wat wind, zon en wolken. Niet te warm.

Nu kan ik de ultra-training weer serieus nemen. Ver lopen om verder te komen
Over een week of 3 ga ik weer eens over de van Brienenoordbrug. Daarna komt het echte werk aan de beurt (M+, 6uurs, 40 mile, 12 uurs). Met traject-verkenningen Berkel-Naarden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten