zondag 2 mei 2010

Ik schreef 30 maart j.l. dat ik 1 april van Leiden naar Haarlem zou lopen maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan. Het weer zat wat tegen (veel regen in de ochtend). ’s Middags heb ik toen 30 km. hier in de buurt gelopen, en de volgende dag nog eens. Een ‘dubbeldekker’ zoals dat heet. Na twee rustdagen deed ik een stuk van 26 km. Aan het eind daarvan had ik heel veel last van mijn linker kuit. Daar moest ik wel een paar weken van herstellen. Mijn schema voor de 64 km. voor de zomer had ik al opgegeven (te ambitieus op dit moment) en mijn vervangende schema voor de 55,6 km. naar Haarlem staat door deze herstelperiode ook enigszins onder druk.
Na die paar weken herstel heb ik een paar keer ‘proefgedraaid’, nieuwe hardloopschoenen gekocht (Mizuno's). En zo heb ik er deze week dan toch weer o.a. een halve marathon en een stuk van 33 km. (paaltje Esdoornlaan - Maas/Euromast v.v. op zitten. Over/binnen twee weken hoop ik weer eens een marathon te lopen: 'n mooie route door het Lage Bergse Bos, via Terbregge, over de van Brienenoordbrug, door Rotterdam-Zuid, over de Erasmusbrug, langs de Euromast, de Heemraadssingel, Paadje van 1000 Tree, Overschiese park, langs vliegveld Zestienhoven, station Rodenrijs, en afsluitend een rondje rond de Sterrenwijk om aan de 42,195 te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten