zondag 2 december 2012

4Daagse (Schie-Maas-Euromast)

De afgelopen week een 4Daagse 'gerend'; 4 keer dezelfde route en afstand: 33,5 km. in nagenoeg dezelfde tijd.
Dag 1). 3:36:17;
Dag 2). 3:35:18;
Dag 3). 3:37:42;
Dag 4). 3:35:17.
Totaal 134 km in 14 uur en 25 minuten.
De 4e dag heb ik ook foto's gemaakt. Ik dacht dat het veel oponthoud zou geven maar het viel mee. Het was zelfs de 'snelste' dag, maar dat kwam omdat ik in het laatste half uur er flink tegenaan ging (bij wijze van eindsprint).

Bovendijk Rodenrijs

Langs de Hofweg.

Schieveensepolder.

Langs de Schie.

Overschie.

Heemraadssingel

Als ik hier loop dan weet ik dat ik bijna thuis ben.
(hoewel, nog 5 km. te gaan).

BAM!!!!!
Op de hoek van de Nieuwe Maas en de Parkhaven (kant v.d. Maastunnel) staat een containertje met stalen deuren die ik tijdens deze run altijd even 'aantik': BAM. Grandioos geluid, kan ik me ruim van te voren al op verheugen.

Filmpje op dag 4 (29-11-2012) van m'n 4Daagse.


Zo'n 4Daagse ga ik vaker doen, en zo mogelijk verder (op naar een marathon-4Daagse).
Hier is de link naar de route en gegevens (dag 4) van mijn Garmin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten